onsdag 20 februari 2013

Äntligen SPORTLOV

Nog för att jag har 'sportlov' (semester) hela veckan men idag kändes det äntligen som sportlov! Började dagen med en löparrunda! Sen hem och duscha och käka frukost innan jag åkte iväg på massage/ansiktsbehandling :) sååå skönt... Hem och mysa med barnen, äta lunch (rester sen igår) och efter det åkte vi till Krassbäck för att åka längdskidor!

Äääntligen blev det av!!! Barnens första gång och min andra gång sedan jag var barn.... Jag köpte begagnade skidor och provade att åka på dem för två år sedan... Innan dess är det minst 25 år sedan...

Nu är barnen helt färdiga! :) Det blev bara 3-3,5 km men det räckte tydligen för barnen... Vi tog det lugnt! Dottern körde på i ett bra tempo och stakade sig fram, medans sonen tyckte det var jobbigt... Och orkade inte staka... ;)

Få se nu om de hinner ladda om och orkar med bandyträningen........ ;)

Imorgon gymmet och badhuset! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar