söndag 26 januari 2014

Hälsa och träningsexpo!

Igår och idag var det hälsa och träningsexpo i Linköping. Jag och nästa Christin valde att åka in idag för att lyssna på en annan Kristin. Kristin Kaspersen. Jag gillade hennes föreläsning och bestämde mig då för att köpa hennes bok och gå den signerad. Från Kristin till Kristin. 😉 Vi var självklart tvungna att fotas tillsammans med henne också. Många Kristin blir det! 


Det första vi stötte på var en kroppsanalys... Av med strumpor och skor, upp på vågen, håll i handtagen och slappna av! Hm... Mitt resultat? Jag är överviktig och min kropp är som en 54-årings!!!!!!!!!! 😳😞😵

Tack för den! Tack så mycket. Tack. Jag är 39 år. Min kropp är 15 år äldre. Och överviktig. Inget deprimerande alls....

Annars var mässan liten. Vi var där mellan kl 12-15. Det räckte gott! Vi strosade, åt lunch (sallad), tittade på uppvisning av medley och lyssnade på Kristins föreläsning. 



Sen åkte vi hem. Jag 15 år äldre än när jag kom dit! 

Väl hemma tog jag med mig maken ut på en PW. Undrar ni vad han gjorde när jag var iväg? Jo, han köpte 2013 års julklapp. En centrifug för frukt mm. Så nu gör vi tydligen egen juice här hemma! 


Over and out. Punkt slut. 54 år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar