söndag 15 december 2013

Yoga!

POWERyogat idag! Det är sååå kul! Och tungt, men skönt och välbehövligt! 

Efter passet idag ställde sig yogaläraren Carola o huvudstående! Långsamt upp, stod stilla, och långsamt ner! Det vill jag oxå klara om ett år! Att stå huvudstående med kontroll! 



För att nå dit måste jag träna styrka, smidighet och gå ner ett par kilo... 
Det är mitt mål! När jag fyller 40 år om 370 dagar ska jag kunna stå huvudstående! Är det ens möjligt? Det vet vi om ett år! 



Veckan som kommer har jag INGA pass på gymmet! Jag ska gå på pumpen på lördag och yoga på söndag! Men det är allt jag vet hittills... Måste se till att göra något på tisdag och fredag... Fredag är min första lediga dag på lovet!!! Och min födelsedag! Sen är jag ledig till tisdagen den 7/1-14! 😍


Önskar mig en yogamatta i födelsedagspresent 😍 sen ska jag börja yoga hemma 1-2 ggr i veckan! ❤

Nu, dags att lägga barn! 😊

1 kommentar:

  1. Såklart du kommer fixa det! Vi kan träna i sommar, på gräsmattan :)

    SvaraRadera