lördag 21 december 2013

Kettlebell express och pump

Igår fyllde jag år! 39 år! Ett år kvar till 40... 

Dagen började med sång, paket och pussar av familjen. Sen åkte barnen till skolan 1-2 timmar och då passade vi på att storhandla på Maxi.

Hem, frukost och baka! Klockan 12.10-12.40 provade jag på kettlebells express! Kul och intensiv halvtimme! Känner av det i biceps och lår idag kan jag lova!



Gårdagen flöt på med mer firande både på eftermiddagen och igen på kvällen. Mycket trevlig dag!

Idag körde jag bodypump 88 för Christine. Gillar nya releasen! På måndag instruerar jag lunchpasset! :-)

Imorgon är det sista PowerYogapasset... Trist! Men då ska jag inviga min yogamatta som jag fick igår! ❤❤❤

Fick en hyllning av syrran som rörde mig till tårar igår! ❤❤❤ se så fint:




2 kommentarer: