söndag 29 december 2013

Bodybalance

Dagens nr 1. Nya fina naglar: 

Jomana, min nageltjej, är sååå duktig! Finfina nyårsnaglar fyra veckor framöver!


Idag var vi på bio! Jag och dottern var på 'Sune på bilsemester' och maken med sonen på 'Walking with dinosaurs'. De började samtidigt och var lika långa så det var toppen! Bägge barnen var nöjda med filmerna sim tur var.

Ikväll var jag på bodybalance på Actic! Poweryogan är ju tyvärr slut så då bokade jag in mig på bodybalancen. Ska även gå nästa måndag har jag tänkt... 




Jag ska försöka hitta någon bra tid och rutin för att få in yogan i vardagen hemma. Wish me luck! 😉


Måste säga att det gick pyttelite bättre idag att få ner detoxen! Vem vet, om tio dagar kanske jag tycker det är gott som Malin påstår.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar