lördag 28 december 2013

PW och Detox!

Vi gav oss ut på en PW maken och jag. Vi har bestämt oss för att ta tag i livet och skärpa oss för att gå ner några kilo... Vi ska väga in oss på nyårsaftonsmorgonen och sen ska vi ner 5 kg resp 10 kg till slutet av maj när vi åker till Italien! Inget omöjligt och det är så det ska vara! Omöjliga mål känns hopplösa från början! Det här ska gå! Så det så! 

Så vi sa att vi börjar idag! Småbörjar alltså.... (vi måste hinna äta ur allt gott först) Vi börjar med Detox! Man ska ta det 2 ggr per dag i 10 dagar... 2 tsk i 3 dl vatten... OMG! Hemsk smak! Det var såååå nära att allt kom upp igen! 😁
Jag kommer bara köra en gång per dag! Klarar inte två gånger per dag! Aldrig! Min man är dock inte så knusslig så han tar nog två gånger per dag! 

Det trista är att under promenaden gick jag och funderade på hur gott det kommer bli med en stor kopp te och nybakad banankaka när vi kommer hem! Istället blev det 3 dl klökande... 😁😁

Jag var tvungen att skölja ner det med två dumlekolor.... Det fungerar ju tre dagar till... Sen då? När det är slut på godisätandet? Tuggummi kanske!?! 😃
 
Hm... Ser lite konstigt ut på bilden då jag glömde sätta igång gps:en efter ett snabbstopp på Ö&B...


Nu soffan och vinterstudion... 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar