onsdag 11 december 2013

Sista tisdagen och livet!

Ja, igår var det sista tisdagspasset för i år! På måndag drar julschemat igång och eftersom både julafton och nyårsafton är på tisdagar utgick mitt pass på julschemat! Däremot kör jag bp måndagen den 23 och 30 dec kl 12.00 istället! 

Cx blir både lunchpass och kvällspass! 

Så nu gäller det att ha koll på schemat... 

Snart är året över! 2013 började med en tung månad då bägge mina systrar fick missfall med några få dagars mellanrum... Sen har dock året rullat på sjukligt fort! 

Älskade C fick sin efterlängtade dotter för en vecka sedan och finaste F väntar sin tredje bebis i början av februari! ❤❤

2014 är mitt 40:e år på jorden! Hur är det möjligt??? Jag fyllde ju precis 30... Eller? Fast det är klart, det var ett tag sedan...

När jag fyllde trettio var jag där C är idag! Då var älskade dottern O bar åtta dagar gammal och älskade D 22 månader! Det känns faktiskt länge sedan.... 

Imorgon fyller O nio år! Och D blir elva år i  februari... Shit, vilka stora barn jag har! 

Ja, jag har faktiskt hunnit med en hel del under mina 39 år... Eller jag menar, 38 år, 11 månader och 21 dagar.... 😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar