måndag 2 september 2013

Yes!

Stolt att jag gav mig ut på en 4,5 km löparrunda fast jag inte riktigt kände för det... Lurade mig själv innan och tänkte att jag tar bara 3:an! Hihi, jag gick på det men när jag väl var iväg tog jag den lite längre rundan! Mer hann jag inte!



För barnen ska ha mat (och jag oxå förstås), duscha, skjutsa hem dotterns kompis och åka iväg till frissan.. Mötte maken i bilen... När jag kom hem igen var han på möte.. Nu gör sonen läxa medans jag rättar, bloggar och tittar på TV! Mitt nya favoritprogram "En svensk klassiker" med min kollega! Faktum är att två av dem (tjejerna) är mina kollegor då andra tjejen börjat instruera på gymmet! 😉
Blev riktigt sugen på skidåkning... ⛄

 

Veckan:

Måndag:  löpning
Tisdag:  bodypump
Onsdag:  PW
Torsdag:  CXworx
Fredag:  löpning
Lördag:   PW
Söndag:  PW

Nya frisyren: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar