torsdag 12 september 2013

Fortfarande förvånad!!!

Förstår inte hur mycket jag kan svettas på ynka 30 min!!!! Svetten droppar och på både mattan och golvet bilas det små sjöar av svett! Sååå gött, men samtidigt väldigt irriterande! Armbågen glider iväg på sidoplankan och axeln får slita för att den inte ska glida iväg... 

Planen från början var att springa intervaller efteråt, men kände att jag inte ville vara borta mellan 16.30-19.00 och lämna dottern själv IGEN. Sonen och maken är på fotbollsträning mellan 18-19.30 och är hemifrån 17.30-20.00. Sonen skulle jag köra ner eftersom maken var sen och dottern skulle hämtas hos kompisen och hon var vrålhungrig och ville ha mat NU! (Mammas tjej) 

Detta gjorde att jag tog beslutet innan jag gav mig iväg. Jag står över intervallerna idag! Som pricken över i:et kom grannen över och sa att imorgon springer vi i dungen! Passar kl 16? 👍

MEN när cx-passet var klart och Micke (granne i gamla huset) som var med och körde passet frågade om jag skulle köra intervaller blev jag så sugen... Det är sååå kul!!! Men det gick inte idag... V 39 är jag där! Då ska jag dit! Så det så... 😉 Det är ju snart loppdags! Den 6 okt springer jag mitt första 5 km lopp!!! 🏃🏃🏃

Och inte bara jag, bästa Christin är ju oxå med förstås! 😍 Bästa teamet, nummer ett och två! Men vem som är vem vet vi aldrig! 😉

Igår kom förresten nya releaserna!!!!! Nästa helg smäller det! Super Saturday!!!





3 kommentarer: