tisdag 24 september 2013

7 av 10

Sju av tio låtar från nya releasen (BodyPump 87) blev det idag! Har inte hittat tid för koreografiplugg! Har massor av rättningsarbete som måste göras först! Men valde ändå att plugga in så många låtar jag hann mellan jobbet och passet! De nya låtarna idag var triceps, biceps, utfall och axlar! Triceps, med dips, kickbacks, triceps armhävningar och stång över huvudet. Gillar verkligen inte tricepsarmhävningar! I den här releasen är det tre långsamma och 16 enkla! Jag hinner inte på de enkla känner jag.. Är för svag helt enkelt!

Biceps är med fria vikter! Hammer curls och vridningar! Crazy musik med ett skönt sound! Utfallslåten är grym! Med sins 2 minuter utfall på varje ben! 😳

Axellåten bjuder på en ny övning. Där kan man inte ha för tunga vikter!!! Gillar låten!

Har glömt planera veckan (igen):

Mån vila
Tis bodypump
Ons PW
Tors cx + löpning?
Fre vila
Lör Löpning
Sön PW

Var hos kiropraktorn idag! Han knäckte till både här och där! Inga stora saker utan mest småjusteringar... Får se om det känns imorgon...

Nu ska jag krypa under sköna täcket! God natt... 😴😴😴

2 kommentarer:

  1. Härligt pass med härlig träningsvärk efter, eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lustigt nog ingen träningsvärk, fast det är klart, jag körde ju passet 2 ggr i lördags! :)

      Radera