söndag 29 november 2015

Annorlunda vecka!

Den här veckan har varit helt olik mina vanliga veckor. Jag har bara tränat tre dagar, tisdag, torsdag och lördag. Alla dessa tre dagar har det stått bodypumprelease på schemat. Tre releaser på samma pass på samma vecka. Just nu sitter låt 3,4,8,9 och 10 bra! De övriga låtarna sitter till 70% så de behöver jag öva lite på. Det roliga är att jag inte pluggat in dem alls utan de har fastnat skapligt eftersom jag kört passet tre gånger den här veckan! Kul sätt att lära sig ny release på! 

Fyra vilodagar. Och tre vilodagar förra veckan. Kanske välbehövligt? Men trist. Jag saknar träningen när jag inte kan träna. Under senare delen av veckan har det känts som att jag är påväg att bli förkyld. Men jag tror det är förbi nu. Men jag utmanar inte läget och ställer mig på löpbandet imorgon, men kanske en PW? 


Idag var det sammandrag och tre matcher för dottern i regn och blåst. Jag hann se första matchen innan jag var tvungen att ge mig av för att åka på min systerdotters 2-års kalas. Temat var Frost! 

Mira spanar in Anna, Elsa och Olof! 

Och blåser ut ljuset på tårtan. 

Ikväll blev det pizza och tre avsnitt av 'Homeland'... En perfekt avslutning på helgen! =)



1 kommentar:

  1. Lite roligt att vi båda har annorlunda träningsupplägg än vanligt, fast sv olika anledning ;)
    Vi avslutade veckan på liknande vis, pizza och Solsidan blev det här.
    Hoppas bacillen är väck, här kommer en "försäkerhetsskullkrya" :)

    SvaraRadera