torsdag 7 november 2013

Äntligen!!!

Har inte tränat sen i torsdags pga förkylningen, men idag var det äntligen dags! CXworx i 30 min kändes helt ok, men inte hundra procent frisk kände jag.. Känner mig skaplig! Det som skvallrar om att jag fortfarande bär på nåt är att jag snyter mig ett par gånger per dag... Annars sover jag bra, äter utan bra (alltid..  Tom när jag är rejält sjuk..) och jobbar på utan problem.  Får väl ta det lite lugnt gram till pumpen på tisdag... promenad och yoga i helgen ska jag dock unna mig! 

Bytte ut ytterligare en låt idag! På tisdag byter jag en låt eller två också, sen väntar jag in nya passet... Den 23/11 drar jag till Jönköping för kvartalsutbildning i cx 13 och bodypump 88! 😃😍😊

Nu har jag suttit och rättat matteprov för åk 8 och åk 7. Imorgon skriver åk 7 sista delen av provet... Sen är det två läxförhör som ska rättas.. Ja, trots att helgen ser lugn ut lär jag nog lyckas fylla den med målning, rättning, tvättning och städning! 
Tjihoooooo...  


Ja, plankar gör jag oxå förstås! 😉

1 kommentar: