onsdag 1 maj 2013

Stolt!

Vaknade till en strålande sol och en frisk krispig luft - ett riktigt löparväder alltså! På med kläder (fortfarande underställströjan på), keps och skor och ut genom dörren! Musik i öronen och funbeat igång och folktomt!

Planen var vanliga rundan på 4,3 km, men tog den längre på 5,7 km. Bestämde mig direkt för ett extra varv runt kvarteret och förbi 6 km. Kände mig så stolt att jag inte behövde stanna någongång på vägen! Låter säkert fånigt, men det var bara ett par veckor sedan jag inte tog mig runt 4,3 km utan att gå i uppförsbacken... Det var då jag bestämde mig för att skippa Gtb-varvet i år! Efter det beslutet är det kul att springa igen! Ingen stress och inga negativa tankar kvar nu! :)

Bild: nöjd, trött och illröd i ansiktet! ☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar