lördag 18 maj 2013

Bodypump och cx x 2

I torsdags instruerade jag bodypump och igår CXworx. Troligtvis sista gången jag instruerade cx 10. Imorgon kör jag nog sista bodypump 85, för idag är det utbildning i Norrköping på de nya releaserna CXworx 11 och bodypump 86! Visst har jag bytt ut låtar i bägge passen, men grunden är ju de releaserna. Kanske slänger in någon låt från nya passet imorgon... 😍😃😍

På onsdag är det äntligen dags att åka på semester!!! 8 dagar i Turkiet! ☀☀☀ så därför blir det inte att jag kör pass på nästan två veckor...

På tal om semester, vilket uuuunderbart väder det var igår!!! Sol, värme, grill, rött vin och spontankväll hos grannarna som kanske hänger på ner till Italien i sommar!!! Sommaren är underbar!! Självklart tog jag cykeln till gymet, och kunde cykla i linne!!! Så skönt!! ☀☀☀


Dags att tagga till snart inför kvartalsutbildningarna med Fredrik Andersson!

Bilder: blandad kompott från dagarna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar