måndag 6 maj 2013

Grillat!

Eftersom det är två dagar kvar till helg så borde det vara onsdag idag, lillördag! 😍

Så grillen fram, fläskfilé och korv på. Pommes och ugnsgrillad blomkål! Exotisk mango med Jordnötter och fetaoströra! Och så ett glas vitt... ☀☀☀

Måste tipsa om en riktigt bra kokbok! Viktminskning med LCHF som Åse Falkman Fredriksson skrivit! Hon skriver även bloggen 56kilo.se. Riktigt goda recept även om jag bara kör LCHF/GI à la Italia! 😀 Vad jag menar med det? Jo, i skolan äter jag kolhydrater men försöker undvika det på kvällen, som italienarna!

I skolan vill jag föregå med gott exempel och äta av allt! Det finns tjejer ändå som har svårt att äta... Det vill jag inte spä på! Sen tränar jag en del och tror att kroppen behöver alla delar men inte hela tiden och i mängder! Idag gjorde jag vitlöksgratinetad blomkål ❤❤❤

Tanken var att styrketräna imorgon bitti, men det får jag stå över pga halsen som är i protest!!! 😒

Bild: kokboken och kvällens beigefärgade men goda mat! Orkade inte styra upp en sallad...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar