fredag 1 mars 2013

Ooops

Idag var det nära att jag glömde bort CX-passet kl 16.30... Hämtade barnen kl 15.00 på skolan och vi åkte ner till stan. De ville till spelbutiken och leksaksaffären, jag till Lindex, Team Sportia och InterSport... När vi bara hade Intersport var barnen sååå trötta och ville bara hem.. Ok då, sa jag, jag kollar imorgon istället.. Vi hoppar in i bilen (som står utanför gymet) och kollar till på klockan... 16.05!?!?!
Jag har ju pass kl 16.30!!!
Fort hem, slänger av barnen, på med träningskläder (vem har tid med överdragskläder???) och åker tillbaka till City... Kl 16.25 kliver jag in i salen.... Liiite stressad.... :) men på plats! I tid! ;)

Tänk var hjärnan kan spela än ett spratt! Bara för att jag var bortrest ons+tors kändes det inte som fredag idag...

Bild: från förra året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar