söndag 17 mars 2013

Nya Bodypumppasset!

Idag körde jag nya releasen för första gången! Bra pass, men gillar inte upphoppen på och av stepbrädan... Mina knän är inte gjorda för hopp ner från saker... :(

Men koreografin satt iallafall även om jag fick för mig att jag höll för snabbt tempo på maglåten, men det gjorde jag inte... ;)


Innan mitt pass var jag på ATC utbildning. Vi gick igenom grunder för knäböj, marklyft, utfall, armhävningar och plankan samt massor av tips på olika varianter på dem. Utbildningen avslutades med en runda i ATC:n... Vi körde utfallsgång, uppsteg på låda, planka på boll, kettlebellsving, repen, grodhopp, rodd i TRX-banden och mountainclimber i den ordningen! 45 sek jobb och 15 vila inklusive byte av station! Ett varv var allt vi hann med.. Men det räckte som uppvärmning inför pumpen.. Kändes inte jättebra i knäet efter grodhoppen.. :(

Veckan som kommer är full av utvecklingssamtal mm så jag är glad för varje minut jag hinner få till...

Vecka 12 hoppas jag blir såhär:
Mån: vila
Tis: styrketräning (troligtvis hemma)
Ons: löpning/vila
Tors: CX och styrketräning
Fre: löpning
Lör: PW
Sön: bodypump och PW

Önska kan man ju alltid göra!

Bilder från ATC:n fast inte idag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar