fredag 29 mars 2013

I skidparadiset!

Igår drog vi iväg och köpte fyra endagars liftkort för 1200 kr! Efter tre åk i Hundfjället var sonen helt slut efter dagar med feber.. Han har varit feberfri i två dagar, men inte ätit på flera dagar så den fina lilla kroppen har ingen energi alls... :(

Maken och sonen åkte tillbaka till stugan och jag och dottern fortsatte åka. Runt 14.00 var dottern trött och ville åka tillbaka till stugan för att leka med sina gosedjur... Hon var helt slut sa hon...

Själv var jag idag sugen på att åka till Lindvallen och åka i de backarna och se snögubben på toppen :)

Upp skapligt, fram med frukost, redo för backen! MEN då sa dottern: - jag fryser! Jaha, hit med termometern! 38,5 graders feber visade termometern.. :(

Jaha mys i stugan idag alltså, men imorgon, sa jag till sonen, så kan väl vi åka i Lindvallen och hitta snögubben?
- nej, sa sonen, jag vill inte åka skidor!

Kul i jul, jag menar påsk....

Lika bra att åka hem imorgon eller? :(











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar