fredag 30 oktober 2015

Fredagsfys

Strax innan kl 8.00 imorse satte jag mig i bilen och åkte ner till kanalen. Strax efter kl 8.00 stack jag iväg på min runda längs Göta kanal. 

Morgonens höstiga runda ❤️

Det var en härlig runda men med några fotostopp förstås. Men det hör ju till när naturen är så färgsprakande vacker! 

Väl hemma åt jag frukost! Mums! Som vanligt smakade frukosten underbart gott  som vanligt dagen efter fasta...


Ja, det blev ett stopp på Östenssons efter min löprunda. Köpte nybakat bröd, juice, laxsida mm...

Kl 11.00 var det sedan dags för en 8-hålsrunda med Christer.

En höstig golfrunda.  

Inga vidare poäng idag, men några bra slag fick jag till. Mitt månadskort går ut på tisdag och jag tror inte att jag kommer förlänga det. I helgen blir nog årets sista runda för min del. 

Väl hemma drog städtåget igång! Damma, dammsuga och skura golv. Toaletterna är städade, tvätten är tvättad, hängd och vikt. Nu, alldeles strax, är det dags att gå från fredagsfys till fredagsmys! ❤️ 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar