torsdag 29 januari 2015

Två gånger = rutin?

En gång är ingen gång men två gånger är väl rutin? I dag var iallafall andra morgonen jag åkte iväg till gymmet. Jag började med uppvärmning, som blev lite mer... Det slutade med 35 minuter lugnare jogg än sist pga huvudvärk... Pga det blev det inga större muskelgrupper i morse heller utan jag höll mig till axlar, biceps, triceps och lite mage på slutet. 

Åter igen gick serien Fran på TV:n. (Ja, jag glömde hörlurar igen...) jag skrattade så jag tjöt! på löpbandet... Just nu kommer jag inte ihåg vad det var åt... Fran skulle iallafall gå och se Barbra Streisand med CeCe's pappa... Jaja, roligt var det! 

Jag har kommit på vad det var! Fran fick reda på att hon skulle få se Barbra Streisand. Hon svimmade av stolen 3 ggr... Hahaha, humornivån är låg före frukost! :)



Sen iväg och jobba! Jobbet avslutades dock 1,5 timme för tidigt pga att sonen ringde och mådde illa. Så jag fick slänga mig i bilen och hämta honom på skolan. Han åt dock lite mellis när han kom hem så förhoppningsvis är det ingen fara med honom... Jag hade ju planerat en date med min make ikväll och ge barnen mat hemma först... Men, men, vi får väl skjuta på vår date... 


Nu blev det iallafall lite mellis! Tvättmaskinen går för fullt och strykhögen väntar! Till det behövdes energipåfyllning..........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar