måndag 22 juli 2013

Länge sen sist...

Det var väldigt länge sedan jag skrev någonting här i bloggen... Bilder har jag delat med mig om men inget skrivet alls.. Jag har visserligen inte tränat mycket heller utan har haft paus från instruerandet och inomhusträningen. I Bosnien gick vi ut på PW nio gånger och ett löppass. Sen vi kom hem förra veckan har jag sprungit ett pass, tagit två PW och kört ett cx-pass. Ikväll blir det pump!  

Maken började jobba idag så nu ska vi försöka ta tag i det hela igen... AntiLCHF är dieten vi gått på med pizza, pasta, bröd, öl och vin under hela semestern... 

Nu blir det LCHF tänk igen fast inget strikt! Vin slinker ner precis som färsk potatis och lite annat... Men nu är det slut på godisätandet!!! Så det så! 😳






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar