söndag 28 juli 2013

Helt slut!

Efter min PW imorse och efterföljande frukost så har jag slappat... Och tvättat... Och laddat inför kvällens bodypumppass! Första pumppasset jag instruerar efter semestern. 

Jag bytte ut de tre sista låtarna, dvs axlar, mage och stretch! Uppvärmningen gick bra, härlig låt. Benlåten är tung! Två långa pass med mycket jobb i källaren... Bröstlåten är kul med flies, men svår med greppet på vikterna.... När rygglåten kom kände jag redan hur benen darrade... 

Tricepslåten är bäst!!! Bra låt och tuff med alla dips och kickbacks! Bicepslåten är kort, men intensiv utan paus! Benlåt nr två, utfallslåten är bra också, men inte så tung. Fast idag darrade hela jag på tå!

Axellåten var från tidigare release (83) och börjar med 16 armhävningar, fria vikter och sen 20 armhävningar till... SLUT är bara förnamnet när de sista 16 axelpressarna kommer på slutet... Maglåten avslutas med rotationer i sidoplankan - I like it a lot!!! 

Stretchen är bra! Få övningar som ger längre tid på varje stretch! 

Nu slut i soffan och nöjd med dagens pass!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar