lördag 25 februari 2017

Armarna skakar...

Armarna skakar, eller vibrerar, fortfarande efter förmiddagens Bodypumppass. Kroppen kändes bra, men min högra axel är öm. Jag vet inte hur jag sover, men på något sätt krossar jag höger axel. Grrr... Det gör att jag inte kan lägga på det lilla extra i exempelvis bröst.

Jag körde samma pass som sist med låt 8 och 9 utbytt. Båda låtarna är från release 96, dvs den här tiden förra året. Grymt bra axellåt 'addicted to a memory'. I like it! 

Nu är det skidor på TV varvat med pussel resten av dagen. Min fina kollega Ritha var här med två pussel. Ett 1000 bitars från Borensberg och ett 2000 bitars från New York. Jag valde det första... Fortsättning följer! 

Nästan 590 kcal brändes idag...

Det översta först...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar